sobota, 26. maj 2012

Vzpon na Sv. Jernej (Koroški pokal)

Prejšnjo soboto, 19.5.2012, sem se podal na Muto, kjer je bila še ena tekma za Koroški pokal. Tokrat je bilo potrebno premagati 675m nadmorske višine na 19,5 km dolgi trasi. Zjutraj na ta dan se zopet nisem najbolje počutil. Spet sem v nogah čutil posledice teka, katerega po poškodbi zopet skušam vpeljati v moj tedenski program. Da pa to ni bilo dovolj, sem na prizorišče prišel (pre)pozno, tako da mi je za ogrevanje ostalo le nekaj manj kot 10 minut.

Na startu (foto: Kalči)
Da nisem ogret, se je hitro videlo. Trasa se že na začetku precej vzpne in po nekaj minutah me je čisto "zabilo". Pogledal sem na uro, ki je kazala 8 minut vožnje, in sem si rekel: ojoj. Danes pa ni moj dan.
Okoli 10 kolesarjev je bilo pred mano (tokrat je bila konkurenca hujša, prišli so iz različnih vetrov), a jim nisem mogel več slediti. Noge so pekle, komaj sem še dihal, za vsakim ovinkom pa se je pokazal še večji klanec. Vsaj tako se mi je zdelo. Sprijaznil sem se, da mi bodo vodilni ušli še pred ravnino, ki naj bi bila nekje na 7. km. Tako sem ostal sam, v daljavi pa sem spremljal kolesarje, kako švigajo čez klance in se mi oddaljujejo. Motivacija mi je začela padati vse do te mere, da sem že pomislil, da bi pač danes opravil turistično turo in povsem upočasnil tempo.

Vodilni so mi ušli (foto: Kalči)
Počasi me je dohitel en tekmovalec. Opazil sem, da je to Rok K., stalna pojava na takšnih prireditvah, a ga letos še nisem kje opazil. Pomislil sem: takšna legenda, pa se vozi zraven mene. Šele zdaj me je ujel. To mi je povrnilo motivacijo in nisem se več počutil tako slab. Pa še ravnina se je pojavila, tako da mi je postalo lažje. Daleč pred sabo sem opazil tudi rumen dres - to bi lahko bil Peter Š.! Na ravnini se mu mogoče lahko približam, potem sledi še spust, mogoče je tu moja prednost! Rok K. je vozil poleg mene, a me ni prehitel. Hitro sem po grlu spravil svoj HIGH5 gel, ki sem ga imel v žepu za težke trenutke, srknil pijačo iz bidona potem pa pritisnil na pedala. Roku K. sem na trenutke malo ušel, a ko se je pričel spust, je bil že za mano v zavetrju. Ovinke sem skušal odpeljati čim hitreje, saj se mi je zdelo, da se mogoče tukaj skriva moj adut. Oziral sem se naprej, a Petra Š. nikjer. Kako je to mogoče? Kot kaže le nisem tako hiter na spustih. A ko se je spust končal, se je hitrost zmanjšala, za mano ni bilo več Roka K., pred sabo pa zagledam rumeno črn dres! Začne se zopet vzpon - zadnjih 5 km. S hitrim tempom zagrizem v klanec in zdi se mi da sem vedno bližje Petru Š.! Stisnem zobe in ne popuščam v tempu, saj je zdaj edina priložnost, da mi uspe priključiti. Po kakšnem kilometru mi to tudi uspe! Super! Zdaj pa se lahko zgodi karkoli, za danes sem naredil dovolj, sem si mislil in bil zadovoljen. A popolnoma brez moči nisem ostal. Lahko sem sledil Petru Š., ko je pospešil v zadnjem kilometru pred ciljem. Težko mi je bilo, a danes sem že na začetku tako trpel, da lahko potrpim tudi na koncu :). Okoli 400m pred ciljem, sem dobil občutek, da lahko grem še malenkost hitreje, ali pa je samo Peter Š. nekoliko omagal. Počasi sem prišel v vodstvo, nato pa pritisnil na pedala, kolikor moči sem še imel. Cilj se je bližal in z zadnjimi močmi sem pripeljal vanj. Tokrat mi je uspelo zmagati v ciljnem sprintu, čeprav ni šlo ravno za fotofiniš.

Konec! (foto: Kalči)
Že povsem izgubljeno tekmo na začetku mi je vendarle uspelo dobro pripeljati do konca. S svojim kolesarjenjem sem zadovoljen, saj v takem stanju, kot sem bil, kaj več nisem mogel iztisniti iz sebe. To so moje pripravljalne tekme, zato sem z izkupičkom zadovoljen, kljub temu, da sem dosegel (v dobri konkurenci) le 10. mesto absolutno in 7. mesto v kategoriji do 25-35 let. Pred mano ni bilo kolesarja, ki bi ga že kadarkoli v življenju prehitel. So pa bili za mano nekateri, ki so že bili hitrejši od mene.

Rezultati: KLIK

Naslednji vikend pa grem v Portorož na moj prvi triatlon to sezono! Kako mi bo šlo pa tam, pa vam povem kmalu... :)

5 komentarjev:

  1. Ti pa si en pripovedovalec:) Kdo je pa ta Peter Š.? Bi moral že en članek objavit v smislu "Peter Š., kdo je to?", da bomo bralci bolj na tekočem. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne vem, kdo je Peter Š., ga samo na videz poznam. Vem samo, da imava letos podobno formo na MTB in je zato super orientacija za mojo pripravljenost.

    OdgovoriIzbriši
  3. :) Dober si! Se vidimo jutri v Portorožu!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sam o črno-rumenem dresu. O tem, da so bili na vzponu fantastični razgledi pa nič. Boš moral drugič malo okrog pogledat, v tem se skriva čar vzponov in skrivnost, kako osvojiti medaljo:) hahaha

    OdgovoriIzbriši
  5. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com WhatsApp +918929509036

    OdgovoriIzbriši