ponedeljek, 20. junij 2016

Kros triatlon Vogršček 2016

V soboto, 18. junija 2016, je že 4. leto zapored potekal Kros triatlon Vogršček. Triatlon je letos ponovno štel za državno prvenstvo. Organizator Triatlon klub Ajdovščina je poskrbel, da je tekma potekala brez zapletov, čeprav jim je vreme v dneh pred samo izvedbo precej ponagajalo z veliko količino padavin. Zaradi tega je bila kolesarska trasa na določenih mestih precej razmočena, kar je triatlon naredilo še posebej zanimiv.

MTB kolesa v menjalnem prostoru (vir vseh fotografij: FB)
Na Vogršček sem šel braniti zmago iz leta 2014 in 2015. Vedel sem, da bo letos še posebej težko, saj je bila na štartni listi konkurenca, ki me je že premagovala na triatlonih, pa tudi dovolj specifičnih priprav za kros tekmo nisem uspel narediti. A vedno bi lahko bil pripravljen bolje, tako da sem na tekmo vseeno šel s ciljem, da obdržim naslov državnega prvaka in da dam vse od sebe.



Plavanje je potekalo v dveh standardnih krogih (2x375m = 750m). V prvem krogu mi je konkurenca že nekoliko ušla, stik z njimi sem uspel zadržati s hitrim vmesnim tekaškim delom po obali. V drugem krogu sta me prehitela še dva Ribničana, ki pa sem jima uspel slediti. Potegnila sta me naprej, tako da moj zaostanek po plavanju za konkurenti ni bil previsok.

Jaz iz vode
Kit iz vode
 Kovač in Kregar iz vode :)

Pri izhodu iz vode sem videl, da je moj največji tekmec Mitja Kit (Triatlon klub Maribor) pred mano vsaj kakšnih 15-20 sekund. Ker je na kolesu zelo močan, sem imel v glavi samo to, da moram menjavo na kolo narediti ekspresno, da mogoče malo zmanjšam zaostanek in da z njim ohranim vizualni stik, ki bi me gnal naprej. Že v prvih metrih po menjavi sem prehitel dva tekmeca, pred sabo pa sem jih še nekaj videl. V daljavi sem videl tudi črni dres - opa! Mitja Kit je precej daleč pred mano. A počasi sem ga dohajal. Nekje na polovici kroga (prekolesariti je bilo potrebno 4 kroge), sem se mu tako približal, da sem ugotovil, da to v resnici ni on! Bil je Žiga Podbevšek iz Trisport kluba Kamnik. Ojoj, Kit ga tako žge, da sem ga že izgubil! Po prvem krogu sem presenetil komentatorko na prireditvenem prostoru, ki je malo zmedeno pravila, da je prvi tekmovalec ravnokar zaključil že prvi krog na kolesu. Pri sebi sem si mislil, da je Mitja Kit tako hiter, da ga sploh niso opazili. Redarje ob progi sem nato spraševal, kateri sem, in nekoliko neprepričljivo so mi pravili, da vodim. V drugem krogu niso spremenili mnenja, tako da sem začel verjeti, da sem pa mogoče res na prvem mestu. Ko so tudi tekmovalci, ki sem jih prehiteval za en krog, pravili podobno, sem začel temu še bolj verjeti. Dokončno sem temu verjel, ko sem po zadnjem krogu prišel v menjalni prostor in tam ni bilo še nobenega kolesa.

Kolesarski del kros triatlona
Na tek sem se podal z zanimanjem, koliko imam prednosti in kje sem prehitel Mitjo Kita. Edina razlaga je bila, da v menjalnem prosturu T1 (plavanje-kolo). To se je kasneje izkazalo kot resnično. Tek je bil zelo zavit in speljan gor-dol po travniku. Bilo mi je težko, a nisem hotel popuščati, saj sem po polovici prvega kroga opazil, da je Kit tudi že na tekaškem delu. Malo me je stiskalo v želodcu, najbrž sem pil preveč OHjev, zato sem na okrepčevalnici jemal večinoma samo vodo. Po vsakem krogu je bilo psihično nekoliko lažje, kajti cilj je bil vedno bližje. Po končanem petem krogu sem srečen in zadovoljen pritekel v cilj, saj mi je kljub prvotnim dvomom uspelo izpolniti zadani cilj, to je ubranitev prvega mesta na državnem prvenstvu v kros triatlonu!

Tekaški del kros triatlona
 

 
Na teku in v cilju

REZULTATI: http://protime.si/images/rezultati/Sprint_kros_triatlon_absolutno.pdf

1. Janez KLANČNIK  ŠRK Celje  1:13:48
2. Mitja KIT  Triatlon klub Maribor  1:16:40
3. Žiga PODBEVŠEK  TK Trisport Kamnik  1:18:13

Zmaga v kategoriji (Mihelič, Klančnik, Lulik)
Absolutna zmaga (Kit, Klančnik, Podbevšek, Medvedec)

OBŠIRNA GALERIJA SLIK: KLIK

NOVICE:
http://www.triatlonslovenije.si/novice/klancnik-in-znidarjeva-drzavna-prvaka-v-sprint-kros-triatlonu/
http://www.lokalne-ajdovscina.si/article/2016061922271354/Triatlon

Zahvaliti se moram tudi mojim pomagačem, še posebej podjetju www.sportR.si, kjer so še enkrat odlično pripravili mojo kolo Orbea Alma, ki je kljub težkim pogojem (blato, voda, kamenje...) odlično opravila svoje poslanstvo.

www.sportr.si
SportR - najboljši servis koles v mestu!

1 komentar:

  1. Pozdravljeni in dobrodošli pri globalnih posojilnih storitvah Spotcap, moje ime je Claudia Klein, posojilodajalec sem in tudi posojilna svetovalka.

    Ali nujno potrebujete finančno okrepitev? potrebujete posojilo za različne namene? če je vaš odgovor pritrdilen, vam svetujem, da se obrnete na moje podjetje prek | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | in imate posojilo na svojem računu v 24 urah, ker nudimo odlične posojilne storitve po vsem svetu.

    Ponujamo vse vrste posojilnih storitev (osebni posojilo, posojilo za podjetja in številne druge), ponujamo tako dolgoročne kot tudi kratkoročne posojila, poleg tega pa si lahko izposodite do 15 milijonov evrov. Moje podjetje vam bo pomagalo doseči različne cilje s široko paleto posojilnih izdelkov.

    Vemo, da je bilo pridobivanje zakonitega posojila vedno velik problem Posamezniki, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo rešitev, ima veliko ljudi zaradi visokih obresti tako težko pridobiti lastniško posojilo pri lokalnih bankah ali drugih finančnih institucijah. stopnja, nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizek kreditni rezultat ali kateri koli drug razlog

    Ni več čakalnih dob ali stresnih obiskov bank. Naša storitev je na voljo 24/7 - dobite lahko posojilo in dokončate svoje transakcije, kadar koli in kjerkoli jih potrebujete

    Nudimo 24 urne storitve posojila svetovnega razreda. Za poizvedbe / vprašanja? - Pošljite e-pošto na | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | & Prejeti odgovor v trenutku.

    Tvoja družina, prijatelji in sodelavci ne potrebujejo vedeti, da imate malo denarja, preprosto nam pišite in prejeli boste posojilo.

    Vaša finančna svoboda je v vaših rokah!

    OdgovoriIzbriši