četrtek, 28. julij 2011

Dnevnikov triatlon za pokal Istre, 11.06.2011

V soboto, 11.06.2011, sem se udeležil druge tekme za slovenski pokal v triatlonu in dosegel najboljšo uvrstitev do sedaj! Dosegel sem 3. mesto med člani 1 (do 30 let) in 6. mesto absolutno ter mojo prvo triatlonsko medaljo!


Triatlon v Kopru je bil sprint razdalje, kar pomeni 750m plavanja, 20km kolesa in 5km teka. Plavanje je bilo dovoljeno z neoprenom, kar mi je zelo ustrezalo. Iz vode sem prišel kar hitro, vendar sem imel težave v menjalnem prostoru pri slačenju neoprena, saj ga nisem dobil z leve noge! S tem sem izgubil dragocene sekunde, kar je pomenilo, da nisem mogel ujeti hitrejših kolesarjev (Matjaža K. in Mira M.), da bi lahko z njima kolesaril v zavetrju. Na pol poti kolesa me je nato ujela skupina kolesarjev s Francijem Š. in Matejem K. na čelu, s katerimi sem se pripeljal do menjave za tek. Menjavo sem opravil brez težav in tek začel zmerno. Že na začetku je mimo mene švignil Franci Š., ki mu nisem mogel slediti in pa tudi Matic M. Matica sem se trudil držati, ampak mi je po dveh km že ušel za kakšnih 10m. Na mojo srečo je kmalu zatem popustil, jaz pa sem dobil dodatno energijo in pospešil. Skušal sem še dohiteti Matjaža K., ampak na koncu je vendarle pritekel nekaj sekund pred mano, tako da sem zasedel absolutno 6. in 3. mesto v kategoriji.




Ni komentarjev:

Objavite komentar