sreda, 19. januar 2022

Obala trail in zaključek trail sezone 2021

Letošnjo tekaško sezono sem zaključil s 33 kilometrsko razdaljo na @obalaultratrail teku v začetku novembra. Tekma je bila nekoliko nenavadna. Že po 100 metrih smo se začeli gledati, kam pa zdaj? 😆

Sledilo je nekaj vzpona in spusta, kjer smo bili predvsem osredotočeni na iskanje označb, da ne bi zašli, saj so bile te ponekod zelo redke. Po nekaj kilometrih smo v ospredju ostali jaz, Tadej iz Ribnice in Matic iz Idrije, ki je imel (na srečo) na uri naloženo traso tekme, tako da je bil on pravzaprav naša navigacija 😀. Ko sva se s Tadejem parkrat že skoraj izgubila, naju je vedno rešil Matic. Odločili smo se, da bomo do cilja raje tekli kar skupaj. Meni je to ustrezalo, saj sem imel dolgo sezono in mi je že malo manjkalo motivacije za vztrajanje v visokih obratih. Tek v družbi je bil tako lepo uživaški s krasnimi razgledi po Obali.

Že smo bili v Strunjanu, kjer pa je Matica začelo pobirati. Rekel je, naj greva s Tadejem kar naprej. Na zadnjem vzponu pred Izolo je imel težave s krči še Tadej, tako da sem v ospredju ostal sam. Počutil sem se krivega, saj smo se zmenili, da gremo do cilja skupaj. Sicer sta oba rekla, naj grem naprej... razmišljal sem o morali, ali je to prav ali ne, ampak tekmo je bilo treba nekako spraviti pod streho.

Sezono sem tako zaključil še s peto trail zmago, ki se bo zabeležila v mojo ITRA statistiko. To je vsekakor veliko veliko več, kot sem si pred sezono sploh upal želeti. Skrita želja je namreč zgolj bila, da bi se lahko kdaj pohvalil s kakšno #ITRA zmago. 😊

Skok v konec sezone

Foto: @rokt59

1 komentar:

  1. Pozdravljeni, dame in gospodje, ali potrebujete finančno pomoč? Jaz sem Susan Benson. Sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.

    Potrebujete poslovno posojilo, osebno posojilo, hipotekarno posojilo ali posojilo za dokončanje vašega projekta? Če je vaš odgovor pritrdilen, vam priporočam, da kontaktirate moje podjetje. Ponujamo vse vrste posojilnih storitev, vključno z dolgoročnimi in kratkoročnimi posojili, zavarovanimi in nezavarovanimi posojili in številnimi drugimi. Za več informacij nam pišite po e-pošti: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ali mi pošljite neposredno sporočilo na WhatsApp prek: +447360502110 in v trenutku prejmite odgovor.

    Za dosego cilja potrebujete posojilo pri zanesljivem in kompetentnem podjetju. Smo podjetje za celovite finančne storitve in smo zavezani, da vam bomo pomagali izpolniti vse vaše želje. Specializirani smo za zagotavljanje strukturiranih finančnih rešitev posameznikom in podjetjem na najučinkovitejši in najhitrejši način.

    * Za posojilo lahko zaprosite kadarkoli in kjer koli.
    * Prilagodljiv znesek - sami se odločite, koliko si želite izposoditi.
    * Hitro neposredno financiranje - prejmite posojilo v 24 urah po odobritvi.
    * Prilagodljiva obrestna mera 3 %.
    * Visoke stopnje odobritve
    * Prilagodljivo odplačilo - Izbrati morate datum odplačila, bodisi tedensko, mesečno ali letno za obdobje od 1 do 30 let.
    * Enostavna spletna aplikacija.
    * Prilagojeno vodenje in strokovno znanje.
    * Brez skritih stroškov

    Ne zamudite priložnosti zaradi pomanjkanja financ. Obrnite se na moje podjetje zdaj, lahko vam pomagamo s posojilom, saj smo pomagali številnim posameznikom in organizacijam, ki so se soočali s finančnimi težavami po vsem svetu

    Za več informacij o naši ponudbi posojila nam pošljite zahtevo za posojilo prek
    E-pošta: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447360502110

    Posredniki/svetovalci/posredniki so dobrodošli, da pripeljejo svoje stranke in so 100 % zaščiteni. V popolnem zaupanju bomo sodelovali v korist vseh vpletenih strani.

    OdgovoriIzbriši