petek, 5. april 2019

Testiranje napitkov EFS in ULTRAGEN

Hidracijski napitek EFS in regeneracijski napitek ULTRAGEN sta me izredno pozitivno presenetila. Prvič sem ju uporabil na mojem trening kampu na Kanarskih otokih, kjer sem se tudi udeležil trail tekaške tekme Trans Gran Canaria (Advanced trasa), kjer je bilo treba premagati 65 km in 3200 metrov nadmorske višine. Afriški veter je prinesel vroče vreme in bal sem krčev, s katerimi imam stalno težave pri visokih temperaturah, sploh na tako težki in izzivalni trasi, kot je prečenje Gran Canarije. A začuda se krči niso pojavila, kar je zagotovo zasluga sestavinam v EFS napitku (velika vsebnost soli in ostalih mineralov), ki sem ga konzumiral v času tekme. V drugem delu teka, ko je temperatura v kanjonu narasla na 30°C, je veliko tekmovalcev odpovedalo, jaz pa sem ostal pri močeh in se na koncu prebil na 4. mesto v abs. razvrstitvi in 1. mesto v M30.

Trans Gran Canaria finishline
Med tekmo sem tudi staknil poškodbo, ko sem se na enem izmed tehničnih spustih nerodno spotaknil in padel čez ostro skalovje in si med drugim razklal koleno. Odstop ni bila opcija, sem si pa v cilju po šestih urah tekah prislužil 5 šivov. S strahom sem pričakoval, kako bo potekala regenaracija in če mi bo koleno sploh dopuščalo izvedbo zastavljenih treningov v zadnjem tednu priprav. Po zaužitju ULTRAGEN napitka sem se naslednji dan prebudil brez hujše utrujenosti, koleno pa je tudi začelo hitro sodelovati, tako da sem lahko v naslednjih dneh nadaljeval s kolesarskimi treningi. Koleno se je hitro celilo, energije in moči mi ni zmanjkalo, kar lahko pripišem tudi uživanju Ultragena po vsakem nadaljnem treningu na pripravah.
Z EFS in ULTRAGEN napitkom imam zelo dobre izkušnje, zato ju bom v prihodnje še zagotovo z veseljem uporabljal!



Oba napitka najhitreje dobite v trgovini https://4endurance.si/

7 komentarjev:

  1. Pozdravljeni, praznična sezona je spet tu, tisti, ki smo dobili posojilo od nas, bi morali izstopiti in začeti pričati, tisti, ki potrebujejo nujno posojilo, pa bi se morali zdaj obrniti na nas.

    Mali uvod o sebi.
    Moje ime je Claudia Klein, sem Nemec in zastopam Spotcap Global Financial Services. Dajemo vse vrste posojila po subvencionirani stopnji 3%

    Ne glede na to, ali gre za posojilo za nakup hiše ali avtomobila ali za posojilo na počitnice ali za posojilo podjetja, osebno posojilo, ponujamo dolgoročno in kratkoročno posojilo. Tu je najboljša rešitev za vaše finančne skrbi. Zainteresirane strani bi nas morale kontaktirati za dodatne informacije preko e-pošte: | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam pošljite sporočilo na WhatsApp: +4915758108767 |

    Ko gre za zadolževanje na spletu, smo zelo zanesljivi in ​​vredni zaupanja, zelo pomembno je, da sodelujete s pravim podjetjem. Pomagali vam bomo dobiti najboljšo ceno za posojilo ne glede na vašo kreditno oceno! Če iščete kakršno koli posojilo, smo pravo podjetje za vas.

    Vemo, da je bilo pridobivanje zakonitega posojila vedno velik problem Posamezniki, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo rešitev, veliko ljudi tako težko dobi posojilo pri lokalnih bankah ali drugih finančnih institucijah zaradi visoke obrestne mere , nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizek kreditni rezultat ali kateri koli drug razlog

    Danes se obrnite na nas za več informacij o naši ponudbi posojila preko te e-pošte: | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam pošljite sporočilo na WhatsApp: +4915758108767 | & Prejeti odgovor v trenutku.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljeni in dobrodošli pri globalnih posojilnih storitvah Spotcap, moje ime je Claudia Klein, posojilodajalec sem in tudi posojilna svetovalka.

    Ali nujno potrebujete finančno okrepitev? potrebujete posojilo za različne namene? če je vaš odgovor pritrdilen, vam svetujem, da se obrnete na moje podjetje prek | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | in imate posojilo na svojem računu v 24 urah, ker nudimo odlične posojilne storitve po vsem svetu.

    Ponujamo vse vrste posojilnih storitev (osebni posojilo, posojilo za podjetja in številne druge), ponujamo tako dolgoročne kot tudi kratkoročne posojila, poleg tega pa si lahko izposodite do 15 milijonov evrov. Moje podjetje vam bo pomagalo doseči različne cilje s široko paleto posojilnih izdelkov.

    Vemo, da je bilo pridobivanje zakonitega posojila vedno velik problem Posamezniki, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo rešitev, ima veliko ljudi zaradi visokih obresti tako težko pridobiti lastniško posojilo pri lokalnih bankah ali drugih finančnih institucijah. stopnja, nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizek kreditni rezultat ali kateri koli drug razlog

    Ni več čakalnih dob ali stresnih obiskov bank. Naša storitev je na voljo 24/7 - dobite lahko posojilo in dokončate svoje transakcije, kadar koli in kjerkoli jih potrebujete

    Nudimo 24 urne storitve posojila svetovnega razreda. Za poizvedbe / vprašanja? - Pošljite e-pošto na | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | & Prejeti odgovor v trenutku.

    Tvoja družina, prijatelji in sodelavci ne potrebujejo vedeti, da imate malo denarja, preprosto nam pišite in prejeli boste posojilo.

    Vaša finančna svoboda je v vaših rokah!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljene dame in gospodje.
    Moje ime je Susan Benson, posojilodajalec sem in tudi finančni svetovalec. Če potrebujete finančno stabilnost, sem prava oseba, s katero se lahko obrnete, denar ne posojam samo, finančno svetujem vsem. Moja najpomembnejša prednostna naloga je vaša finančna stabilnost, prosim, sporočite mi in na voljo vam bom 24 ur.

    Če nujno potrebujete finančno okrepitev, sem prava oseba, s katero se obrnete, posojam vse vrste posojila, ne glede na to, ali gre za osebno posojilo, komercialne posojile ali potrebujete posojilo iz kakršnih koli drugih razlogov, vam svetujem, da se obrnete na moj podjetje preko {Email: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ali mi pošljite sporočilo neposredno na WhatsApp preko: +447903159998} in prejmite odgovor v trenutku.

    Moje podjetje je celovito podjetje za finančne storitve, ki je zavezano, da vam pomaga izboljšati dolgoročno finančno uspešnost.

    Lastnosti in ugodnosti;
    ✓ Za posojilo lahko zaprosite kadarkoli in kjer koli.
    ✓ Lahko si izposodite od 1.000 EUR do 20 milijonov EUR.
    ✓ Posojilo prejmite v 24 urah.
    ✓ Znatna obrestna mera 3,0%.
    ✓ Dobite možnost, da izberete datum vračila, bodisi tedensko, mesečno ali letno v trajanju 1-30 let.
    ✓ Enostavna spletna aplikacija.
    ✓ Prilagojeno vodenje in strokovno znanje.
    ✓ Finančno svetovanje.

    Se vam zdi tako težko dobiti posojilo pri lokalnih bankah ali drugih finančnih zavodih? In vas skrbi, da ne boste mogli dobiti posojila? ne skrbi več, ker je moje podjetje pomagalo številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami. Ko se prijavite pri nas, se prijavite pri zaupanja vrednem podjetju, ki skrbi za vaše potrebe po financiranju. V celotnem postopku boste poskrbeli.

    Za več informacij o naši ponudbi za posojilo nam vljudno pošljite zahtevo za posojilo preko:
    E-pošta: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447903159998

    Kar zadeva financiranje, smo trenutno najboljša možnost. Ne bodite napačni, če nas ignorirate, če želite začeti, nas kontaktirajte.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljeni in dobrodošli pri globalnih posojilnih storitvah Spotcap, moje ime je Claudia Klein, posojilodajalec in tudi posojilni svetovalec.

    Ali nujno potrebujete finančno okrepitev? potrebujete posojilo za različne namene? če je vaš odgovor pritrdilen, vam svetujem, da se obrnete na moje podjetje prek | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | in imate posojilo na svojem računu v 24 urah, ker nudimo odlične posojilne storitve po vsem svetu.

    Ponujamo vse vrste posojilnih storitev (osebni posojilo, posojilo za podjetja in številne druge), ponujamo tako dolgoročne kot tudi kratkoročne posojila, poleg tega pa si lahko izposodite do 15 milijonov evrov. Moje podjetje vam bo pomagalo doseči različne cilje s široko paleto posojilnih izdelkov.

    Vemo, da je bilo pridobivanje zakonitega posojila vedno velik problem Posamezniki, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo rešitev, veliko ljudi zaradi visokih obresti tako težko dobi posojilo za lastniški kapital od svojih lokalnih bank ali drugih finančnih institucij. stopnja, nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizek kreditni rezultat ali kateri koli drug razlog

    Ni več čakalnih dob ali stresnih obiskov bank. Naša storitev je na voljo 24/7 - dobite lahko posojilo in dokončate svoje transakcije, kadar koli in kjerkoli jih potrebujete

    Nudimo 24 urne storitve posojila svetovnega razreda. Za poizvedbe / vprašanja? - Pošljite e-pošto na | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | & Prejeti odgovor v trenutku.

    Tvoja družina, prijatelji in sodelavci ne potrebujejo vedeti, da imate malo denarja, preprosto nam pišite in prejeli boste posojilo.

    Vaša finančna svoboda je v vaših rokah!

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro jutro. ,
    Potrebuješ posojilo?
    Ste posameznik, ste podjetnik, zasebni investitor, partnerstvo, ali pa oseba, ki potrebuje hitro financiranje odvisno od situacije. V sodelovanju z mojo ekipo imamo rešitve za vaše težave. Nudimo posojila  1.500 € 10,000,000€ na ugodno obrestno mero, glede na znesek posojila, ki jih želite, z povračilo obdobju, v kratko -, srednje-in dolgoročno. To posojilo lahko ponudimo vsem resnim in poštenim ljudem, ki bi ga lahko odplačali. . Prosimo, pokličite nas za več informacij o naših pogojih. Hvala.
    Tukaj je naša Kontaktna E-pošta: villardfinance@gmail.com  

    OdgovoriIzbriši
  6. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com WhatsApp +918929509036

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz sem Abbas in sem iz Alžirije. Iskal sem spletno posojilo in bil sem zelo prestrašen, ker še nikoli nisem zaprosil za posojilo, zato sem zelo dobro iskal in iskal pravo podjetje. Našel sem podjetje, imenovano posojilne kreditne institucije. Pogledal sem in videl, kaj so ljudje rekli o tem podjetje je bilo res. Odločil sem se, da zaprosim za posojilo pri podjetju in potreboval sem posojilo v višini 16.000 dolarjev za ustanovitev podjetja, ko sem zaprosil, so mi povedali vse, kar moram narediti sam, in mi zagotovili, da bom v enem tednu Bodite s posojilom. Rekel sem, da je v redu, in čakal sem natanko en teden, da sem dobil posojilo od tega podjetja, ko to pišem zdaj, še nikoli nisem bil prevaran in to podjetje je odlično. Slišal sem, da ljudje govorijo o prevarah, vendar še nikoli nisem bil prevarant in hvala Bogu za to. Torej vsi, če potrebujete pravo posojilo, je to pravo podjetje, za katerega lahko zaprosite. Pomagalo vam bo in takrat, ko vam bodo povedali, boste prejeli posojilo, kar je natančen čas, ko boste prejeli posojilo. Samo to sporočilo moram napisati vsem, da se ne boste navadili prositi za posojilo pri napačnem podjetju, če potrebujete pravo posojilo, kontaktirajte podjetje in zadovoljni boste. Njihov e-poštni naslov je ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) pošljite jim sporočilo na WhatsApp: +393512114999

    OdgovoriIzbriši