četrtek, 3. september 2015

IRONMAN 70.3 World Championship, Zell am See 2015

V nedeljo, 30. avgusta 2015, sem uspešno opravil z IRONMAN 70.3 Svetovnim prvenstvom v Zell am Seeju in dosegel lep rezultat, saj sem končal kot 62. na svetu oz. 27. med »age group« tekmovalci (brez profesionalcev). Od žensk me je prehitela le večkratna svetovna prvakinja Daniela Ryf. Z rezultatom sem zadovoljen, saj sem upal na uvrstitev med top100.


Na svetovnem prvenstvu tekmujejo le najboljši profesionalci in age-grouperji, kajti tja se je potrebno kvalificirati. Meni je to uspelo na Ironmanu 70.3 v St. Poeltnu, kjer sem dosegel 4. mesto v kategoriji M30. V Zell am See sem prispel že v petek popoldne, tako da sem se lahko v miru pripravil na nedeljsko tekmo.

Nažiranje na petkovem briefingu
Malo sem se podružil tudi z najstarejšo udeleženko svetovnega prvenstva (Peggy McDowell Cramer, 74 let)
Bib number - moja štartna številka
Dan pred tekmo sem navijal tudi za prijatelja Tomaža na klasičnem IM 70.3 Zell am See
V soboto sem na lokaciji "swim start" opravil malo aktivacije v jezeru...
... in se po končanem plavanju skoraj zaletel v kasnejšega zmagovalca :D (Jan Frodeno v ozadju)
Razpored štartnih valov - tokrat se ne bo začelo ob standardnih 7:00 zjutraj
Večer pred dirko - kolesa so zasedla celoten nogometni stadion
Vreče za kolo
Vreče za tek
Na moje presenečenje je bil začetek tekme zame šele ob 11:04 dopoldne, tako da z jutranjim vstajanjem in hitenjem ni bilo problemov. Prvi so začeli s tekmo profesionalci ob 10:45, nato pa so sledili štartni vali po kategorijah. Plavali smo lahko z neopreni, čeprav sem dan pred tekmo brez težav odplaval nekaj 100 metrov samo v kopalkah in me ni zeblo. Nekje na polovici plavanja mi je v očala prišla voda, a se raje nisem ustavil, saj je bila v vodi precejšnja gneča in nisem želel, da me tisti za mano prebutajo. Občutek na plavanju tokrat ni bil najboljši, a čas 28 minut za 1,9 kilometrov je zame super.

Na kolesu je letelo že od samega začetka. Res je, da nisem kaj dosti varčeval z energijo, zato je bil srčni utrip na določenih delil najbrž malce previsok. Klanec sem prevozil brez pretiravanja, čeprav zadnjih 1,5 km klanca z naklonom 14% ni mogoče prevoziti ravno zadržano. Sledil je vratolomen spust, kjer sem pridobil tudi kar nekaj mest, nato pa je sledil drugi del trase, večinoma ravninski, kjer sem lovil tekmovalce pred mano, saj nisem želel, da mi kdor koli uide. S prebavo ni bilo večjih težav. Pil sem večinoma vodo, pojedel pa 1x High5 EnergyBar in 2x EnergyGel. 90 kilometrov sem prevozil v času 2 uri 19 minut, kar pomeni povprečo hitrost blizu 39 km/h.






Začetek teka ni obetal nič dobrega, saj so me v stegna rahlo grabili krči. V prvih kilometrih sem zato pojedel še dve solni tableti in situacija se je popravila, a noge niso bile v redu, saj je v stegnih ostala bolečina. Na celotnem teku sem uspel držati visok srčni utrip, toda tempo ni bil pravi. Najbrž zaradi težkih pogojev – zahtevna trasa z vzponi in spusti, sonce, vročina… Proti koncu mi je tempo padel, nekaj tekmovalcev me je prehitelo, žal tudi iz moje kategorije, tako da sem v cilj pritekel 6. v kategoriji M30. Za 18 sekund sem zgrešil 5. mesto, kar bi pomenilo prisotnost na večerni svečani podelitvi.

S samo prebavo nisem imel težav, na teku mi je enostavno zmanjkalo moči v nogah. Na okrepčevalnicah sem redno pil, večinoma vodo in "ISO" pojedel sem tudi dva svoja EnergyGela, a prave energije ni bilo. Hitrost na kolesu je kot kaže pustila svoj pečat. Kljub temu sem s solidnim tempom vendarle zaključil prvenstvo. 21 kilometrov sem uspel preteči v času 1 ura 28 min, kar je tempo 4:11/km.

Finisher =)
Ne teku sem kljub naporu doživljal zelo lepe občutke, saj so mimo tekli svetovni asi, kot so Jan Frodeno, Sebastian Kienle, Javier Gomes, Michael Realert, Daniela Ryf... Smešno je tudi bilo, ko sem na trasi želel prehiteti tekmovalca pred mano, pri tem pa me nekdo butne od zadaj, ki je kot kaže želel tudi mimo mene. Ker smo bili ravno na ozkem delu v centru mesta, se nisem dal kar tako prehiteti in sem najprej jaz prehitel počasnejšega tekmovalca pred sabo. Nato pa me prehiti tisti za mano in vidim, da je to Bart Aernouts - vrhunski triatlonec, na koncu četrti med profesionalci.

S končnim rezultatom 4:22:55 moram biti zadovoljen, saj je več, kot sem pričakoval. Izmed šestih sodelujočih Slovencev sem dosegel najboljši čas.

REZULTATI: klik!

Finisher medalja

1 komentar:

  1. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com WhatsApp +918929509036

    OdgovoriIzbriši