nedelja, 24. avgust 2014

Faakersee Triathlon 2014

To soboto, 23. avgusta 2014,  smo bili na Faakersee triatlonu! Tako kot vedno, je bilo tudi tokrat lepo organizirano. Edino vreme bi lahko bilo boljše, saj je večino tekme deževalo. Na tekmo sem se odpravil malce utrujen, saj čutim, da se še nisem spočil od Xterre na Češkem, po kateri sem tudi malce bolehal. A zadnje minute pred štartom je vse to pozabljeno, saj adrenalin naredi svoje.

Pisana druščina pred štartom
Na plavanju so bile neoprenske obleke dovoljene - voda je imela le 20°C. Po občutku sem plaval dobro, do prve boje sem edino malo zgrešil smer, saj mi je tik ob levem boku ves čas plaval drug triatlonec, zaradi katerega sem bil nemiren in sem zato zaplaval preveč v desno stran. Od druge boje dalje nisem imel več tega problema, saj sem plaval sam oz. mi je nekaj tekmovalcev "plavalo na noge". Skupina pred mano pa je že na začetku naredila precejšnjo luknjo.

Dolg tek proti menjalnemu prostoru
Tine in Matej po plavanju
Na Faakerseeju je zanimiva prva menjava, saj je potrebno iz vode teči kakšnih 300 metrov do menjalnega prostora, tudi po stopnicah na most čez cesto. Prvo menjavo sem naredil zelo hitro in na kolo prišel osamljen. Potrebno je bilo prekolesariti 4 kroge okoli jezera, kar je zneslo 38 km. Prvi krog sem bil povsem sam. V drugem krogu pa sem dohitel tekmovalca iz Pewag Racing Team (zeleno beli dresi z narisano verigo, na koncu 3. abs), prehitel pa me je tudi tekmovalec s številko 3 v modrem dresu (na koncu 2. abs.). Tekma je bila no-draft (brez zavetrja), a Pewag tekmovalec je bil večino časa kar malce preblizu številki 3. Jaz sem bil za obema in opazoval situacijo. Hitrost je bila zame prehitra, tako da sem jima komaj sledil. V začetku tretjega kroga se mimo nas pripelje sodnik na motorju in Pewagov tekmovalec naredi 10 metrsko razliko, kot je po pravilih. Nato Pewag ne more več slediti številki 3, ki se počasi oddaljuje od naju. Hitrost nekoliko pade, zato napadem v klančku. Ko čez čas pogledam nazaj, je Pewag direktno za mano. Razburim se glede draftanja, a Pewag se dela francoza, kljub temu pa naredi majhno luknjo med nama. Jaz tiščim kolo na polno in v začetku zadnjega kroga pogledam nazaj, a Pewag še vedno za mano. Ah, ne bo se ga mogoče znebiti. V zadnjem krogu so me noge že pošteno bolele, a nisem popuščal. Pred tekmo sem se namreč odločil, da bom probal kolo odpeljati čim hitreje, ker sem trenutno v slabi tekaški formi in se je zato brezveze šparati za tek.
Vreme nam ni prizanašalo
Menjava na tek je bila tudi dokaj hitra, nekaj sekund sem izgubil sicer zaradi Garmin ure, ki sem jo moral dati iz belance na zapestje. Prvi metri na teku so bili dobri, nato pa smo zavili v gozd, tam pa ni šlo nikamor. Teren se je malce dvigal in zdelo se mi je, da tečem po polžje. Kljub temu je ura kazala 4:10 tempo. No ja... Drugi del tekaškega kroga je šlo bolje, ker je malce navzdol, a kljub temu nisem imel prave hitrosti. Ves čas sem imel utrip okoli 160, višje pa ga nisem mogel spraviti. V drugem (zadnjem) krogu so me prehiteli trije tekmovalci, ki so bili šele v prvem krogu (štartali v drugem valu, 15 minut za mano). Skušal sem jim priklopiti, a ni šlo. Ker je deževalo, je bila makadamska cesta polna luž in blata, umazanija mi je prišla v superge in na peti me je začelo žuliti. A to me tisti trenutek ni tako oviralo. Zadnje pol kilometra (skupaj je bilo 9,5 km teka) mi je vendarle uspelo povišati utrip in zmanjšati tempo na 3:30, kot sem si želel. V cilj sem pritekel med prvimi, utrujenost pa je hitro izginila, ko sem se okrepčal z brezalkoholnim pivom, sadjem in pecivom, ki je bilo na voljo v cilju. Bolničarji so mi še oskrbeli krvav žulj na peti in že sem lahko šel spodbujati Kristino, ki je bila še na poti na svojem prvem olimpik triatlonu. Končala ga je z nasmeškom na obrazu v času 2h 28min. Super čas za prvič! Dovolj za 4. mesto med članicami 1 (do 30 let).

TriPustolovca v cilju!
Čakanje na podelitev - edini minus na Faakersee triatlonu je to, da tekmovalci ne dobimo brezplačnega toplega obroka, tako kot je to navada povsod drugje
Moj čas je bil 1:58:07, kar je bilo dovolj za 3. mesto med člani 1 in 6. mesto med vsemi moškimi. Za pol minute me je prehitela tudi ena ženska, in sicer profesionalka Hütthaler Lisa. Razliko sebi v prid je naredila na kolesu. Hmm....

Tekmovalo je skoraj 600 triatloncev. Rezultati so vidni tukaj:
http://results.pentek-timing.at/results/show_results_db.php?veranstnr=12518&racenr=3

3. mesto med člani 1
Moja Garmin sled kolesarjenja:
http://connect.garmin.com/activity/572033643

Moja Garmin sled teka:
http://connect.garmin.com/activity/572033625

1 komentar:

  1. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com WhatsApp +918929509036

    OdgovoriIzbriši