petek, 26. julij 2013

ON Cloudracer

V letošnji sezoni sem začel uporabljati tekmovalne superge ON Cloudracer, ki sem jih dobil pri podjetju TC-Sport. Supergi so super! So lahki (250 g), hitri, zelo zračni in lepi. Brez debate.


Vsi so navdušeni nad Cloudracerji!
Superge nosim na tekmah, pa tudi na treningih, kadar delam hitre intervalne teke. Uporabil sem jih že kar na nekaj tekmah in bolečin v nogah nisem nikoli občutil. Pravzaprav ni dejavnika, ki bi me pri supergah motil. Največja prednost se mi zdi zelo dobro zračenje, poleg tega pa so copati narejeni iz materiala, ki ne vpija veliko vode, tako da tudi zmočeni copati niso težki. Na triatlonskih tekmah si namreč s polivanjem vode po glavi in trupu (zaradi hlajenja) vedno malo zmočim tudi superge. A pri Cloudracerjih mi tudi nekoliko vlažni copati niso predstavljali nobenih težav, saj so bili še vedno zelo udobni. Še posebej zračen je jezik superg, ki dobro odvaja vlago.


Cloudracer copati tudi umazani zgledajo kul
Po nekaj pretečenih tekmah sem jih preizkusil tudi brez nogavic. To je bilo na Xtrim triatlonu, kjer smo 5 km tekli čez drn in strm, tako da so bile noge še posebej izpostavljene raznim pritiskom iz vseh strani. Vse do cilja mi ni bilo treba niti pomisliti na žulje ali druge neprijetnosti od gležnjev navzdol. Vso pozornost med tekom sem zato lahko posvečal le tempu in premagovanju svojih psihofizičnih zmogljivosti.

In kaj pravijo drugi o supergah ON Cloudracer?
Na internetu se najde veliko strani s testi Cloudracerk in povsod so ocenjene pozitivno, npr.:
Running Shoes Guru
Trail Runner Nation
TriBomb

Cloudracerke uporablja tudi veliko znanih triatloncev, meni najbolj znana sta Švicarka Caroline Steffen (1. mesto Challenge Roth 2013, 2. mesto svetovno prvenstvo Ironman Hawaii 2012) in Francoz David Hauss (4. mesto v triatlonu na Olimpijskih igrah v Londonu 2012).


Mogoče še ena zanimivost. On tekaški copati se po namembnosti delijo po hitrosti teka. Model Cloudracer je namenjen teku pod 4 min na 1 km, kar da vedeti, da je namenjen dobrim tekmovalcem. Model Cloudsurfer je namenjen teku med 4:00 in 5:00, Cloudrunner nad 5:00 in model Cloudster nad 6:00.

Slabost modela Cloudracer je samo ta, da je z njim konec po 222 pretečenih kilometrih. Po tej kilometrini proizvajalec pravi, da copat izgubi svojo funkcionalnost, zato je priporočeno, da se ga zamenja.


V James Bond-ovskem stilu pride do samouničenja Cloudracerk po 222 pretečenih kilometrih! Najbolje, da začnem beležiti svoje kilometre, da se mi ne pripeti kakšna nezgoda ;)

Hvala podjetju TC-SPORT, ki mi je omogočilo test superg!

Ni komentarjev:

Objavite komentar