nedelja, 10. november 2013

Triatlonski pokal Alpe Adria 2013

Letos je bil eden izmed mojih glavnih triatlonskih ciljev sezone tekmovati v pokalu Alpe-Adria in v skupni razvrstitvi stopiti na stopničke. To mi je tudi uspelo! V absolutni razvrstitvi sem dosegel 3. mesto, v kategoriji do 30 let (Elite 1) pa sem bil drugi. Najboljši je bil Marco Nicoletti iz Italije. Med puncami je bila najboljša Anja Rugelj.

Certifikat za 2. mesto v Triatlonskem pokalu Alpe Adria 2013
Podelitev priznanj je bila letos na moj rojstni dan (13. oktobra) v termah Snovik. Nagrade so bile lepe, dobil sem 2 pokala, superge Saucony Kinvara 4 in pajkice ter vetrovko Asics, sicer velikost L, tako da sem jo že podaril naprej, saj mi je prevelika. Morda se sliši smešno, ampak iz triatlonskih prireditev/tekmovanj še nikoli nisem prišel domov tako "bogat". Hja, triatlonci smo navajeni, da je naša največja nagrada za trud in dober rezultat naše notranje zadovoljstvo, veselje ter ponos, ko ti uspe realizirati oz. uresničiti zastavljeni cilj.

Podelitev priznanj najboljšim v  triatlonskem pokalu Alpe Adria 2013
Za Triatlonski pokal Alpe Adria 2013 se je štelo 6 tekem (2x Slovenija, 2x Avstrija in 2x Italija). Za končno uvrstitev so se štele 4 najboljše, sodelovati pa si moral na vsaj treh. Jaz sem se najbolje odrezal na zadnji tekmi na Bledu, kjer mi je uspelo premagati tudi končnega zmagovalca Marca Nicolettija. Marco plava nekoliko bolje od mene, teče veliko bolje, sem pa zato jaz boljši na kolesu. Na Bledu mi je uspelo na kolesu narediti takšno prednost, da me na teku ni ujel. Na ravninskih tekmah te prednosti nisem mogel narediti, saj so bile tekme Alpe Adria pokala sprint in olimpik razdalje, kjer je dovoljeno zavetrje (drafting) in lahko zato na kolesu privarčuješ precej energije, če imaš srečo, da si v skupini z dobrimi kolesarji. Takšne tekme mi ne ustrezajo, ampak v letu 2013 sem se odločil, da se jih vseeno udeležim in se naučim kaj novega. Naslednje leto se bom raje posvetil daljšim tekmam, kjer zavetrje na kolesu ni dovoljeno. Trdno bom treniral, da mi zopet uspe izpolniti zastavljene cilje in uresničiti triatlonske sanje.

Seznam vseh tekem, ki so štele za Triatlonski pokal Alpe Adria 2013:

26.05.2013 - Portschach: rezultati, moje poročilo

08.06.2013 - Portorož: rezultati, moje poročilo

15.06.2013 - Velden: rezultati, moje poročilo

21.07.2013 - Trasaghis: rezultati, moje poročilo

28.07.2013 - Udine: rezultati, moje poročilo

07.09.2013 - Bled: rezultati, moje poročilo

1 komentar:

  1. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com WhatsApp +918929509036

    OdgovoriIzbriši