sreda, 20. maj 2015

IRONMAN 70.3 Sankt Pölten 2015

Letošnjo sezono sem otvoril kar s "polovičko", in sicer s triatlonom IRONMAN 70.3 v Sankt Pöltnu, ki je potekal 17. maja 2015. Na dirko imam lepe spomine še iz leta 2011, ko sem prvič tekmoval v sklopu IRONMAN organizacije, ki je name naredila zelo lep vtis. Tekma je namreč izpeljana vrhunsko. Letošnja dirka me je privabila tudi zaradi povečanega števila kvalifikacijskih mest (75 slotov, ponavadi le 50) za svetovno prvenstvo v polovičnem 70.3 Ironmanu. Da dobim enega izmed slotov oz. da se uvrstim na 70.3 svetovno prvenstvo je tudi moj glavni cilj letošnje sezone. Letos sem se namreč odločil, da ne bom tekmoval na celem IRONMANU, saj je lanska sezona pustila dovolj takšnih in drugačnih posledic.
Preizkus plavalne trase dan pred tekmo
Na triatlonu IRONMAN 70.3 Sankt Poelten mi je šlo dobro! Z rezultatom sem zadovoljen. S časom 4:22:51 sem dobil slot in s tem izpolnil svoj zadani cilj, to je uvrstitev na Svetovno prvenstvo v IRONMAN 70.3, ki bo letos avgusta v Zell am Seeju. V kategoriji M30, kjer sem se letos prvič znašel, čeprav bom 30 let dopolnil šele oktobra, sem dosegel 4. mesto (absolutno 48/2400). Za stopničke je zmanjkalo moči v nogah, predvsem na kolesarski trasi, kjer je precej nagajal veter v prsa.

Oblačenje neoprenov pred štartom skupaj z Denisom Šketakom, ki tekmuje med profesionalci (foto: Maša)

Na plavanju sem se počutil odlično, v vodi tokrat nisem imel nobenih neprijetnih občutkov. K temu je najbrž pripomogla moja nova neoprenska obleka Orca Predator, v kateri se super počutim.

Ker je moja kategorija štartala le 5 minut za profesionalci, sem na kolesu prehiteval precej profesionalk. Neverjetno sem se počutil, ko sem nekje proti koncu kolesarskega dela prehitel Yvonne van Vlerken, že skoraj legendo med triatlonkami (2. na IM Havaji). Žal mi je, da je nisem ogovoril, a tisti trenutek sem ostal brez besed.

V cilju z Yvonne van Vlerken
Prijetno me je presenetil tudi tek, saj sem uspel držati tempo 3:55/km (pred dirko sem upal na 4:00), kljub malemu številu pretečenih kilometrov. Zaradi težav s podplatom sem namreč v letu 2015 do tekme pretekel le 300 km. Na tekmi sem imel težave samo z nizkim srčnim utripom, saj ga enostavno nisem mogel dvigniti višje, razen če sem šel v področje velike neprijetnosti - predvsem na kolesu, ko so stegna pošteno zapekla.

Povprečen utrip na kolesu: 147 bpm, utrip na teku: 153 bpm.
Nizek utrip si razlagam, da je posledica hladnega vremena. Pametnejše razlage nimam. Če jo imate vi, jo zapišite v komentar!











Počitek v cilju
Vesel sem, da bom v roku enega leta uspel pod streho spraviti vsa "ameriška" svetovna prvenstva v triatlonu. Lanski uspešni udeležbi na Havajih v IRONMAN in XTERRA svetovnemu prvenstvu bom tako dodal še letošnje svetovno prvenstvo v IRONMAN 70.3! Se vidimo 30. avgusta v Zell am Seeju!



Rezultat: http://www.ironman.com/triathlon/coverage/athlete-tracker.aspx?race=austria70.3&y=2015#axzz3aNMPlmlH

Kolo: https://www.strava.com/activities/306715072

Tek: https://www.strava.com/activities/306725721

1 komentar:

  1. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com WhatsApp +918929509036

    OdgovoriIzbriši