petek, 3. januar 2020

Srečno 2020!

Lep pozdrav iz novega leta! Ker že dolgo nisem napisal nič konkretnega, je zdaj, na začetku leta, pravi čas, da to naredim. Leto 2019 je bilo zame izredno razburljivo. Moja ljubezen Martina me je popeljala v čudoviti svet trail teka, kjer sem na novo spoznaval svoje psihofizične meje. Prvič v življenju sem pretekel razdaljo več kot 42 kilometrov, in sicer najprej januarja 57 km (S1 Trail - La Corsa della Bora - ASD Sentierouno), potem februarja 65 km (Transgrancanaria), aprila 67 km (100 miles of Istria), avgusta pa kar 98 km (K24 ultra trail race). V svojem prvem letu v trail sceni sem tako preizkusil in pod streho spravil kar nekaj prireditev in dosegel lepe rezultate. Vsaj tako pravi večina ljudi okoli mene, predvsem moji tekaški kolegi. 😊 Moj TRA Performance Index se je ustavil na vrednosti 784.

Seveda pa nisem pozabil tudi na triatlon! Septembra 2019 sem se udeležil svetovnega prvenstva v IRONMAN 70.3, ki je bilo tokrat v Nici v Franciji (IRONMAN 70.3 World Championship). To je bilo že moje 4. svetovno prvenstvo (IM Havaji 2014, IM70.3 Zell am See 2015, IM70.3 Chattanooga 2017). Na tekmi sem dal vse od sebe, a konkurenca je bila izjemna, tako da nisem posegel po najvišjih mestih (38. v M35). Kljub temu sem bil na tekmi najboljši Slovenec. Tekom let sem opazil, da je svetovna konkurenca v IRONMAN triatlonu vedno večja in je potrebna tudi za najvišja mesta v kategoriji rekreativcev (age-group) popolna predanost temu športu. V dobrih desetih letih bolj ali manj resnega ukvarjanja s triatlonom sem dosegel vse moje zastavljene cilje, zato sem se odločil, da do nadaljnjega svoj fokus usmerim drugam.

Z naskokom največja novica leta 2019 pa je bila ta, da sem bil priča čudežu življenja. Z Martino se nama je rodil sin, zdrav, lep in krepak, kot je njegova mamica. Ko ju oba opazujem iz dneva v dan, se mi vse ostale stvari v življenju zdijo nesmiselne in nepomembne. Družina je tista, ki ti da zadovoljstvo, srečo in toplino, zato je škoda časa, če ga ne kvalitetno preživiš v krogu ljubljenih. A kljub temu je prav, da vsak ohrani svojo strast, ki jo ima v življenju, tako da športa ne bom obesil na klin. 😉 Zdrav duh v zdravem telesu! Brez miganja, povišanega srčnega utripa in dogodivščin v naravi življenje ne more biti tako kakovostno, zato bom vedno znova iskal nove izzive v športu, če ne rezultatske, pa toliko bolj doživljajske.
 

11 komentarjev:

  1. Pozdravljeni in dobrodošli pri globalnih posojilnih storitvah Spotcap, moje ime je Claudia Klein, posojilodajalec sem in tudi posojilna svetovalka.

    Ali nujno potrebujete finančno okrepitev? potrebujete posojilo za različne namene? če je vaš odgovor pritrdilen, vam svetujem, da se obrnete na moje podjetje prek | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | in imate posojilo na svojem računu v 24 urah, ker nudimo odlične posojilne storitve po vsem svetu.

    Ponujamo vse vrste posojilnih storitev (osebni posojilo, posojilo za podjetja in številne druge), ponujamo tako dolgoročne kot tudi kratkoročne posojila, poleg tega pa si lahko izposodite do 15 milijonov evrov. Moje podjetje vam bo pomagalo doseči različne cilje s široko paleto posojilnih izdelkov.

    Vemo, da je bilo pridobivanje zakonitega posojila vedno velik problem Posamezniki, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo rešitev, ima veliko ljudi zaradi visokih obresti tako težko pridobiti lastniško posojilo pri lokalnih bankah ali drugih finančnih institucijah. stopnja, nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizek kreditni rezultat ali kateri koli drug razlog

    Ni več čakalnih dob ali stresnih obiskov bank. Naša storitev je na voljo 24/7 - dobite lahko posojilo in dokončate svoje transakcije, kadar koli in kjerkoli jih potrebujete

    Nudimo 24 urne storitve posojila svetovnega razreda. Za poizvedbe / vprašanja? - Pošljite e-pošto na | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | & Prejeti odgovor v trenutku.

    Tvoja družina, prijatelji in sodelavci ne potrebujejo vedeti, da imate malo denarja, preprosto nam pišite in prejeli boste posojilo.

    Vaša finančna svoboda je v vaših rokah!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljene dame in gospodje.
    Moje ime je Susan Benson, posojilodajalec sem in tudi finančni svetovalec. Če potrebujete finančno stabilnost, sem prava oseba, s katero se lahko obrnete, denar ne posojam samo, finančno svetujem vsem. Moja najpomembnejša prednostna naloga je vaša finančna stabilnost, prosim, sporočite mi in na voljo vam bom 24 ur.

    Če nujno potrebujete finančno okrepitev, sem prava oseba, s katero se obrnete, posojam vse vrste posojila, ne glede na to, ali gre za osebno posojilo, komercialne posojile ali potrebujete posojilo iz kakršnih koli drugih razlogov, vam svetujem, da se obrnete na moj podjetje preko {Email: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ali mi pošljite sporočilo neposredno na WhatsApp preko: +447903159998} in prejmite odgovor v trenutku.

    Moje podjetje je celovito podjetje za finančne storitve, ki je zavezano, da vam pomaga izboljšati dolgoročno finančno uspešnost.

    Lastnosti in ugodnosti;
    ✓ Za posojilo lahko zaprosite kadarkoli in kjer koli.
    ✓ Lahko si izposodite od 1.000 EUR do 20 milijonov EUR.
    ✓ Posojilo prejmite v 24 urah.
    ✓ Znatna obrestna mera 3,0%.
    ✓ Dobite možnost, da izberete datum vračila, bodisi tedensko, mesečno ali letno v trajanju 1-30 let.
    ✓ Enostavna spletna aplikacija.
    ✓ Prilagojeno vodenje in strokovno znanje.
    ✓ Finančno svetovanje.

    Se vam zdi tako težko dobiti posojilo pri lokalnih bankah ali drugih finančnih zavodih? In vas skrbi, da ne boste mogli dobiti posojila? ne skrbi več, ker je moje podjetje pomagalo številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami. Ko se prijavite pri nas, se prijavite pri zaupanja vrednem podjetju, ki skrbi za vaše potrebe po financiranju. V celotnem postopku boste poskrbeli.

    Za več informacij o naši ponudbi za posojilo nam vljudno pošljite zahtevo za posojilo preko:
    E-pošta: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp: +447903159998

    Kar zadeva financiranje, smo trenutno najboljša možnost. Ne bodite napačni, če nas ignorirate, če želite začeti, nas kontaktirajte.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljeni in dobrodošli pri globalnih posojilnih storitvah Spotcap, moje ime je Claudia Klein, posojilodajalec in tudi posojilni svetovalec.

    Ali nujno potrebujete finančno okrepitev? potrebujete posojilo za različne namene? če je vaš odgovor pritrdilen, vam svetujem, da se obrnete na moje podjetje prek | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | in imate posojilo na svojem računu v 24 urah, ker nudimo odlične posojilne storitve po vsem svetu.

    Ponujamo vse vrste posojilnih storitev (osebni posojilo, posojilo za podjetja in številne druge), ponujamo tako dolgoročne kot tudi kratkoročne posojila, poleg tega pa si lahko izposodite do 15 milijonov evrov. Moje podjetje vam bo pomagalo doseči različne cilje s široko paleto posojilnih izdelkov.

    Vemo, da je bilo pridobivanje zakonitega posojila vedno velik problem Posamezniki, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo rešitev, veliko ljudi zaradi visokih obresti tako težko dobi posojilo za lastniški kapital od svojih lokalnih bank ali drugih finančnih institucij. stopnja, nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizek kreditni rezultat ali kateri koli drug razlog

    Ni več čakalnih dob ali stresnih obiskov bank. Naša storitev je na voljo 24/7 - dobite lahko posojilo in dokončate svoje transakcije, kadar koli in kjerkoli jih potrebujete

    Nudimo 24 urne storitve posojila svetovnega razreda. Za poizvedbe / vprašanja? - Pošljite e-pošto na | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | & Prejeti odgovor v trenutku.

    Tvoja družina, prijatelji in sodelavci ne potrebujejo vedeti, da imate malo denarja, preprosto nam pišite in prejeli boste posojilo.

    Vaša finančna svoboda je v vaših rokah!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljene dame in gospodje.
    Moje ime je Susan Benson, posojilodajalec sem in tudi finančni svetovalec. Če potrebujete finančno pomoč, sem prava oseba, ki jo lahko kontaktirate, tudi finančno svetujem vsem. Moja najpomembnejša prednostna naloga je vaša finančna stabilnost, prosim, sporočite mi in na voljo vam bom.

    Ali nujno potrebujete finančno okrepitev, vam bom svetoval, da se obrnete na moje podjetje. Opravljamo vse vrste posojilnih storitev. Z nami lahko stopite v stik preko e-pošte: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ali mi pošljete sporočilo neposredno na WhatsApp preko: +447903159998 in prejmite odgovor v trenutku.

    Smo celovito podjetje za finančne storitve in smo zavezani, da vam bomo pomagali izboljšati svoje dolgoročne in kratkoročne finančne cilje.

    Lastnosti in ugodnosti;
    * Za posojilo lahko zaprosite kadarkoli in kjer koli.
    * Lahko si izposodite do 20 milijonov evrov.
    * Posojilo prejmite v 24 urah.
    * Znatna obrestna mera 3,0%.
    * Dobite možnost, da izberete datum vračila bodisi tedensko,
       mesečno ali letno v trajanju 1-30 let.
    * Enostavna spletna aplikacija.
    * Prilagojena navodila in strokovno znanje.
    * Finančno svetovanje.

    In; Če vam je težko dobiti posojilo pri lokalnih bankah ali drugih finančnih inštitutih, zaradi nekaterih razlogov, ki jih najbolje poznate, nam pišite, da vam bomo pomagali pri posojilu. Pomagali smo številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami. Ko se prijavite pri nas, se prijavite pri zaupanja vrednem podjetju, ki skrbi za vaše potrebe po financiranju. V celotnem postopku boste poskrbeli.

    Za več informacij o naši ponudbi za posojilo nam vljudno pošljite zahtevo za posojilo preko:
    E-pošta: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ALI;
    WhatsApp: +447903159998

    Kar zadeva posojanje denarja in finančno svetovanje, smo trenutno najboljše podjetje, s katerim se lahko obrnemo. Ne bodite napačni, če nas ignorirate, če želite začeti, nas kontaktirajte.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro jutro. ,
    Potrebuješ posojilo?
    Ste posameznik, ste podjetnik, zasebni investitor, partnerstvo, ali pa oseba, ki potrebuje hitro financiranje odvisno od situacije. V sodelovanju z mojo ekipo imamo rešitve za vaše težave. Nudimo posojila  1.500 € 10,000,000€ na ugodno obrestno mero, glede na znesek posojila, ki jih želite, z povračilo obdobju, v kratko -, srednje-in dolgoročno. To posojilo lahko ponudimo vsem resnim in poštenim ljudem, ki bi ga lahko odplačali. . Prosimo, pokličite nas za več informacij o naših pogojih. Hvala.
    Tukaj je naša Kontaktna E-pošta: villardfinance@gmail.com  

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdravljeni, se soočate s pravočasnimi finančnimi izzivi?
    Sem Susan Benson, sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.

    Glede na gospodarsko stagnacijo, ki jo svet doživlja zaradi nastajajočega virusa Corone, s prisotnostjo denarnega presežka v naši instituciji želimo pospešiti kroženje denarja s financiranjem strank s posojilom v Evropi in zunaj nje.

    Ali potrebujete nujno posojilo za začetek podjetja, nakup hiše ali avtomobila? Potrebujete posojilo iz drugih osebnih razlogov? Če to berete in veste, da potrebujete finančno podporo, se obrnite na moje podjetje. Ponujamo vse vrste posojil, tako zavarovana kot nezavarovana posojila. Z nami lahko stopite v stik preko e-pošte: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ali mi pošljete sporočilo neposredno na WhatsApp preko: +447903159998 in prejmite odgovor v trenutku.

    Smo celovito podjetje za finančne storitve in smo zavezani, da vam bomo pomagali izboljšati svoje dolgoročne in kratkoročne finančne cilje.

    Lastnosti in ugodnosti;
    * Udobnost - za posojilo lahko zaprosite kadarkoli in kjer koli.
    * Fleksibilni znesek - Odločite se, koliko želite izposoditi.
    * Hitro neposredno financiranje - prejmite posojilo v 24 urah po odobritvi.
    * Fleksibilna obrestna mera 3,0%.
    * Visoke odobritve
    * Dobite možnost, da izberete datum vračila, tedensko, mesečno ali letno, v trajanju 1-30 let.
    * Enostavna spletna aplikacija.
    * Prilagojena navodila in strokovno znanje.
    * Brez skritih stroškov

    Številni ljudje zaradi nekaterih razlogov tako težko dobijo posojilo pri lokalnih bankah ali drugih finančnih zavodih.

    Če resnično potrebujete rešitev za svoje finančne izzive, samo pišite mojemu podjetju, da vam bomo pomagali s posojilom. Pomagali smo številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami. Ko se prijavite pri nas, se prijavite pri zaupanja vrednem podjetju, ki skrbi za vaše finančne potrebe, naša najpomembnejša prednostna naloga je vaša finančna stabilnost in za vas boste poskrbeli skozi celoten postopek.

    Za več informacij o naši ponudbi za posojilo nam vljudno pošljite svojo posojilo preko:
    E-pošta: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ALI;
    WhatsApp: +447903159998

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdravljeni vsi skupaj. Tu sem, da pričam, kako sem posojilo dobil od gospoda Jamesa Bena, potem ko sem se večkrat prijavil pri različnih posojilodajalcih, ki so obljubili pomoč, vendar mi posojila niso nikoli dali. Dokler me moj prijatelj ni predstavil gospodu Jamesu Benu, ki mi je obljubil, da mi bo pomagal, in res je storil, kot je obljubil, brez kakršne koli zamude. Nikoli nisem mislil, da obstajajo zanesljivi posojilodajalci, dokler nisem spoznal gospoda Jamesa Bena, ki je resnično pomagal s posojilom in spremenil moje prepričanje. Ne vem, ali vseeno potrebujete resnično in nujno posojilo, se lahko obrnete na gospoda Jamesa Bena po njegovem e-poštnem naslovu: jamesben6144@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Smo registrirani zasebni posojilodajalci, smo 100% zakoniti in pošteni. Dajemo posojila po zelo nizki obrestni meri, 2% brez registracije ali provizije za bančno nakazilo vključuje več informacij ali zahtevajte. Pišite nam danes po e-pošti {suntrustfinancialhome@gmail.com }

    NA VOLJO POSOJILNE STORITVE VKLJUČUjejo:
    * Komercialna posojila.
    * Osebna posojila.
    * Poslovna posojila.
    * Investicijska posojila.
    * Razvojna posojila.
    * Pridobljena posojila.
    * Gradbena posojila.
    * Poslovna posojila in še veliko več: Za več informacij in povpraševanje nam pišite na (suntrustfinancialhome@gmail.com)

    OdgovoriIzbriši
  9. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com WhatsApp +918929509036

    OdgovoriIzbriši

  10. Brez skrbi, tukaj smo za vas! Ali potrebujete hitro posojilo za podjetja ali za plačilo računov po 2% obrestni meri? Ponujamo poslovno posojilo, osebno posojilo, stanovanjsko posojilo, avto posojilo, študentsko posojilo, konsolidacijsko posojilo itd. ne glede na vaš kreditni rezultat. Zagotavljamo finančne storitve našim številnim strankam po vsem svetu. Z največjim trajanjem od 1 do 30 let se naše posojilo giblje od 5000 000 evrov (pet tisoč dolarjev) do 50 000 000,00. (Petdeset milijonov evrov). Posojamo tudi v ZDA DOLLARS, EURO in POUNDS! Za več podrobnosti nas prosim kontaktirajte po tem e -poštnem naslovu: (tinvestor53@gmail.com) WhatsApp “: +16892107004

    OdgovoriIzbriši
  11. Ali potrebujete nujno posojilo za poplačilo dolgov ali potrebujete lastniško posojilo za izboljšanje svojega poslovanja? Ali so vas banke in druge finančne agencije zavrnile? Potrebujete konsolidacijo posojila ali hipoteko? Ne iščite več, saj smo tukaj, da vse vaše finančne težave postanejo preteklost. Pišite nam po e-pošti:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    To so hipoteke Ocean Finance. Zainteresiranim nudimo posojila po razumni obrestni meri 2%. Razpon se giblje od 5.000,00 EUR do največ 100.000.000,00 EUR.

    OdgovoriIzbriši