nedelja, 8. april 2018

Istrski (pol)maraton 2018

Letos sem se prvič udeležil Istrskega (pol)maratona, kjer sem preveril svojo formo na začetku sezone. Želel sem namreč preveriti, ali treningi v okviru Olimpija triatlonskega kluba, v katerega sem prestopil pred začetkom sezone 2018, puščajo kakšne pozitivne posledice.
Nekoliko bolan (boleče grlo, brez glasu...) sem se torej odpravil na start 21 kilometrske trase in v prvih kilometrih začuden ugotovil, da mi gre res dobro! Trudil sem se ostatit v zavetrju skupinice hitrih tekačev pred mano, kar mi je uspelo vse od starta v Izoli, ob obali mimo Žusterne, nato skozi center Kopra, ko pa smo se vračali nazaj proti Izoli, pa več nisem zmogel tako hitrega tempa in sem nekoliko zaostal. Vseeno sem borbal do konca po svojih najboljših močeh in v cilj pritekel v uradnem času 1:18:30, kar je tudi moj nov osebni rekord (PB)! Malce začuden, predvsem pa zadovoljen, sem se lahko veselil svojega napredka. 💪

V polmaratonu sem osvojil 5. mesto absoultno, v kategoriji pa zmagal. Rezultati:
http://remote.timingljubljana.si/timing/rezultati.aspx?idTekme=3370&tip=B&disc=21M&embed=




Po teku pa takoj na kolo =)

2 komentarja:

  1. Pozdravljeni in dobrodošli pri globalnih posojilnih storitvah Spotcap, moje ime je Claudia Klein, posojilodajalec sem in tudi posojilna svetovalka.

    Ali nujno potrebujete finančno okrepitev? potrebujete posojilo za različne namene? če je vaš odgovor pritrdilen, vam svetujem, da se obrnete na moje podjetje prek | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | in imate posojilo na svojem računu v 24 urah, ker nudimo odlične posojilne storitve po vsem svetu.

    Ponujamo vse vrste posojilnih storitev (osebni posojilo, posojilo za podjetja in številne druge), ponujamo tako dolgoročne kot tudi kratkoročne posojila, poleg tega pa si lahko izposodite do 15 milijonov evrov. Moje podjetje vam bo pomagalo doseči različne cilje s široko paleto posojilnih izdelkov.

    Vemo, da je bilo pridobivanje zakonitega posojila vedno velik problem Posamezniki, ki imajo finančne težave in jih potrebujejo rešitev, ima veliko ljudi zaradi visokih obresti tako težko pridobiti lastniško posojilo pri lokalnih bankah ali drugih finančnih institucijah. stopnja, nezadostno zavarovanje, razmerje med dolgom in dohodkom, nizek kreditni rezultat ali kateri koli drug razlog

    Ni več čakalnih dob ali stresnih obiskov bank. Naša storitev je na voljo 24/7 - dobite lahko posojilo in dokončate svoje transakcije, kadar koli in kjerkoli jih potrebujete

    Nudimo 24 urne storitve posojila svetovnega razreda. Za poizvedbe / vprašanja? - Pošljite e-pošto na | spotcapglobalservices@gmail.com | ali nam sporočite na WhatsApp: +4915758108767 | & Prejeti odgovor v trenutku.

    Tvoja družina, prijatelji in sodelavci ne potrebujejo vedeti, da imate malo denarja, preprosto nam pišite in prejeli boste posojilo.

    Vaša finančna svoboda je v vaših rokah!

    OdgovoriIzbriši
  2. Do you need personal loan?
    Loan for your home improvements,
    Mortgage loan,
    Debt consolidation loan,
    Commercial loan,
    Education loan,
    Car loan,
    Loan for assets.
    financialserviceoffer876@gmail.com WhatsApp +918929509036

    OdgovoriIzbriši