nedelja, 6. maj 2012

Vzpon na lovsko kočo Strojna (Koroški pokal)

V soboto, 5. maja 2012, sem se udeležil še enega vzpona v sklopu Koroškega pokala. Tokrat smo se vzpeli na Strojno nad Ravnami na Koroškem. Vse te vzpone jemljem kot dober trening za kros triatlon Crossman, ki bo potekal konec junija v Velikovcu. Na tekmah namreč lahko iz sebe stisnem tisti maksimum, ki ga na treningu najbrž ne bi zmogel.

Na startu vzpona na lovsko kočo Strojna (foto: MTB Koroška)
A tudi tokrat na dan tekme nisem bil optimalno pripravljen. Ker gre koleno na bolje, skušam začeti tudi s tekom. Tako sem v sredo opravil enourni tek po Rožniku, a ker mečne mišice po več mesečnem premoru najbrž še niso navajene na takšen način obremenitve, sem imel od četrtka dalje precej velike bolečine v teh predelih. In imam jih še vedno, tudi zdaj po tekmi. Glavni vzroki bolečine v mečah so še drugi, a zdaj ne bi o tem.

Na start v Ravne sem se podal kar s kolesom iz Slovenj Gradca, tako da sem se dodobra ogrel. Moj glavni cilj na vzponu je bil, da se držim Petra Š., ki me je prehitel prejšnji teden na tekmi. Moje počutje pred tekmo je bilo namreč dobro, zato sem sklenil, da ne bom popuščal pred ciljem, tako kot je bilo teden prej. Po startu sem se držal vodilnih kolesarjev in tempo mi je ustrezal. Sicer sem že povsem na začetku začutil kisle stegenske mišice, ki so potrdile, da pred tekmo nisem bil prav spočit. V prvi skupinici nas je bilo kar veliko, med njimi tudi Peter Š. Po nekaj kilometrih pa mi je postalo težko. Spomnil sem se, da mi Peter Š. ne sme uiti. Tako sem začel trpeti, a se nisem udal. Ko se je nekoliko zravnalo, mi je steklo. V prvi skupini smo ostali samo še štirje kolesarji.
Peter Š., ne mi uit! (foto: MTB Koroška)
V naslednjem strmem delu je bilo spet težko! A ne samo zame, tudi za Petra Š. Vodilna dva tekmovalca sta nama ušla, a jaz se nisem sekiral. Držal sem se Petra in uresničeval moj načrt. Traso vzpona na Strojno so letos spemenili, in je bila podaljšana za 5 km, tako da je skupaj bila dolga okoli 15 km in 600 m višincev. Nova trasa je vsebovala tudi slabše prevozno traktorsko cesto. Tam je imel Peter Š. težave in sem mu ušel.

Tukaj se je lomila tekma (nov vložek na tem vpoznu), foto: deejay
Naslednjih oz. zadnjih 5 km, ki so bili novi, so bili dokaj položni s krajšimi vzponi in spusti. Tak teren meni in moji Orbeji ustreza. Začel sem res uživati in tudi misli, da sem tretji in da se bliža cilj, sta me osrečevali. Uspelo mi je držati varno razdaljo pred tekmecem in kmalu sem zagledal cilj. Moj čas je bil malo nad 41min, zmagovalec je dosegel 40min in 1 sekundo.

Malo pred ciljem... (foto: MTB Koroška)
... in v cilju (foto: MTB Koroška)
Z mojim rezultatom sem zadovoljen, na položnih delih mi kar gre, na strmih delih mi pa še manjka nekaj moči. Mogoče je to samo posledica utrujenosti od ostalih treningov (plavanje, tek, fitnes). Moja gorsko-kolesarska forma je dobra in upam, da jo do crossmana vsaj obdržim, če ne še malo izboljšam.

Spontana podelitev (foto: deejay)
Moj izkupiček minulih dveh tednov
Rezultati: KLIK

Ni komentarjev:

Objavite komentar