nedelja, 20. maj 2012

Študentski tek na grad

V ponedeljek, 14.5.2012, sem se po predlogu prijatelja udeležil 19. Študentskega teka na grad. Zakaj pa ne, sem si rekel, druženje v centru LJ in dober trening ter preizkus mojega tekaškega stanja mi bo dobro delo. Predvsem me je zanimalo, kako hiter sem brez nobenega pravega treninga. Zaradi kolena sem začel teči šele nekaj tednov nazaj. O kakšnih intervalnih treningov pa ni ne duha ne sluha že od lanske jeseni.

Na štartu me ni bilo v ospredju

Oznake organizatorja/sponzorja
To je že bil 19. tek na grad, 2x sem se ga že udeležil kot študent. Proga poteka izpred Prešernovega trga čez Tromostovje, mimo tunela do kitajske restavracije, potem pa proti cesti, ki vodi na grad. Na tem mestu se trasa začne vzpenjati. Na vrhu je potrebno odteči še nekaj 100 metrov po parku, cilj je pred gradom. Dolžina je 2,5 km.

Nekje na klancu
Na startu sem se družil s prijateljem, zato se nisem rinil ravno v prvo vrsto. Po poku iz pištole smo začeli teči. Tokrat na ravnini nisem dal vse od sebe, saj sem se šparal za klanec. Vseeno sem prehitel kar nekaj tekačev. Na klancu je bilo prvih nekaj metrov ok, na sredini pa me je zadelo, da sem še komaj dihal. Malce sem moral upočasniti, tako da ko sem pritel na vrh, sem že lažje dihal. Sledil je še en krogec po parku in že sem bil v cilju. Ko sem se ustavil, me je hudo stisnilo v pljučih. Najbrž na račun "nič intervalnega teka", ki bi malo prečistilo moj prsni koš. Kolo in tek res nista podobna športa, pljuča delajo povsem drugače. :) No, čez minuto sem se že bolje počutil in pogled na rezultat me je kar pozitivno presenetil: 9min 25s in 10. mesto med občani. Nisem si mislil, da mi bo tako dobro šlo. To je tempo 3:46/km. Nič posebnega, a z vedenjem, da je vmes 1km klanca, ni tako slabo. Zgleda, da imam dobro bazo. Zato se veselim, tekaških treningov, ki jih bom začel opraljati, saj so se v zadnjih dneh bolečine v kolenu precej zmanjšale (predvsem med samo aktivnostjo).

Jaz v ozadju proti vrhu, foto: motus.si
Zanimivo je tudi, da sem izboljšal moj najboljši čas iz leta 2009, ko sem dosegel 9:37. Letos sem torej bolj fit kot 3 leta nazaj :)

Rezultati: KLIK

Ni komentarjev:

Objavite komentar