nedelja, 29. april 2012

SG MTBO 2012

V soboto, 21., in v nedeljo, 22. aprila, sem se udeležil orientacijskega tekmovanja z gorskimi kolesi, ki je potekalo v mojem rodnem Slovenj Gradcu. Ker orientacije ne treniram nič, sem tekmo vzel kot dober kondicijski trening. In temu primeren je bil tudi moj končni rezultat.

Nedeljska karta - dolge proge M-elite
Za tiste, ki ne veste, kaj je to orientacija s kolesi (MTB-O): kolesarji štartajo na minuto (zaporedje je naključno), minuto pred štartom dobiš mapo z vrisanimi točkami, kam moraš iti. S sabo imaš čip, s katerim potrdiš, da si bil na kontrolni točki. Zmaga tisti, ki v najkrajšem času v pravem vrstnem redu pride na vse točke.

V soboto so bile na programu srednje razdalje, kar je pomenilo 18 kontrolnih točk (14,3 km idealne poti). Ta dan mi je pravzaprav kar šlo, saj sem v cilju dosegel 6. čas dneva – bil sem pred vsemi Slovenci! :) Da me je na pol poti ujel avstrijski prvak in da sem mu potem samo sledil in se sam nič orientiral, tudi ne rabite vedeti ;) Vmes sem celo izgubil karto, ampak to ni bilo pomembno.

V nedeljo (dolge proge, 21,8 km idealne poti) pa sem štartal kot zadnji v moji kategoriji (M-elite), tako da žal nisem mogel ubrati iste taktike kot dan poprej, saj nisem mogel nobenega »počakati« ;). Nekaj točk sem hitro našel, pri večini sem se zgubljal, spet sem izgubil tudi zemljevid (zaradi dežja se mi je zmočila mapa in mi je karta padla ven), a tokrat sem ga moral iti iskati nazaj, saj drugače ne bi znal priti do vseh točk in cilja.

Jaz v cilju. Bilo je blatno in zabavno.
Sobotni rezultat sem tako poslabšal in v skupnem dosegel 11. mesto.
Zmagal je Bernhard Schachinger, kot zanimivost pa naj povem, da sta bila na tekmi tudi bivša svetovna prvakinja iz Rusije, Viktor Korchagin in Ksenia Chernykh. Bravo OK-SG, da zvabite tako dobra imena!

Rezultati: KLIK

Ni komentarjev:

Objavite komentar