nedelja, 15. april 2012

Sezona 2012 - načrti

Zaradi težav s kolenom so se mi načrti za sezono 2012 podrli. Tekme so že pred vrati, jaz pa nisem nared. Ker se poškodba počasi sanira, sem dobil novo motivacijo in že gledam, kaj se iz sezone še da potegniti!

Glavni cilj letošnje sezone je: v celoti odpraviti bolečine oz. poškodbo in se optimalno in sistematično pripraviti na začetek naslednje sezone 2013.

Ker pa si seveda ne predstavljam, da bi leto minilo brez tekem, si bom vendarle postavil nekaj izzivov. Ker bo vse odvisno od kolena, se ne bom preveč obremenjeval z rezultati, ampak bom skušal čim bolj uživati na tekmah. Tudi zato imam v planu nekaj ne tako odmevnih, a zame zabavnih prireditev:
- SG MTB-O
- lokalne tekme z gorskim kolesom (koroskipokal.si)
- crossman
- Naturpark Cross Triathlon Weissensee 2012
- Xtrim Triathlon - lago dei 3 comuni

V septembru pa, če bosta čas in koleno dopuščala:
- GoldeckMan
- Garmin triatlon Bled
- Woodman
- Krejanov memorial

Kot lahko razberete, bom letos veliko časa preživel na mojem gorskem kolesu, kjer trenutno najbolj uživam. Tekaško sem slabo pripravljen, zato bom raje izkoristil mojo novo super Orbeo. Večino tekem bom vzel kot trening, največ energije pa bom vložil v crossman (Velikovec) in v Xtrim triathlon (Udine).

Moja velika želja je tudi postati član kluba K24. V planu je, da se to zgodi v terminu najdaljšega dneva in najkrajše noč (konec junija).

Naj se pustolovščine pričnejo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar