nedelja, 23. avgust 2015

Ekipni triatlon Ljubljana 2015

V organizaciji TKL je bil sploh prvič v Sloveniji organiziran ekipni "krono" triatlon, kot se ga naj bi šli v nemški Bundesligi. Zadeva je prav zabavna, saj morajo tekmovalci znotraj kluba oz. ekipe vse tri discipline oddelati skupaj - skupaj morajo plavati, skupaj kolesariti in skupaj teči. Ekipo sestavljajo trije ali štirje tekmovalci, šteje pa se čas tretjega, ki pride v cilj, tako da lahko en odpade na kolesu ali na teku.

Ogrevanje/hlajenje (foto: Pepsy Summer Sun)

Triatlon je potekal na bazenu Kodeljevo v Ljubljani, kolesarilo in teklo pa se je po okoliških cestah in v parku. Našo ekipo ŠRK Celje 1 smo sestavljali:

a. Domen Dornik
b. Janez Klančnik
c. Vlado Stjepič
d. Luka Slapšak Pelliccioni

3 minute do štarta (foto: Pepsi Summer Sun)
Jaz sem bil najslabši člen na plavanju, a sem se nato potrudil, da smo hitreje šli na kolesu ter na teku. Dosegli smo 4. čas med 19. ekipami, kar je več, kot sem pričakoval. Stopničke smo zgrešili za 35 sekund.

Rezultati: KLIK

Tekmo smo si predvsem vzeli za druženje in zabavo, zame pa je pomenila tudi dober trening za naslednjo nedeljo, ko me čaka vrhunec letošnje sezone: IRONMAN 70.3 World Championship Zell am See - Kaprun (Svetovno prvenstvo v polovičnem Ironmanu). Do takrat pa aktivna regeneracija, potem pa upajmo na najboljše =)





Z zadnjimi močmi v cilj (vse fotografije: Tomaž)
Video made by Pepsy Summer Sun:


Ni komentarjev:

Objavite komentar