sobota, 4. oktober 2014

Odhod na Havaje

Jutri odpotujem na Havaje, kjer bom tekmoval na Svetovnem prvenstvu v IRONMAN triatlonu (11. oktober 2014) in na Svetovnem prvenstvu v XTERRA triatlonu (26. oktober 2014). Danes sem opravil še zadnji intenzivnejši trening, naslednji teden pa bo že vse bolj lahkotno, da se dodobra spočijem in pripravim na najbolj prestižno in želeno tekmo med triatlonci!

Pripravljen na akcijo!
Ob tej priložnosti bi se rad zahvalil vsem mojim pomagačem, ki so mi omogočili odhod na Havaje. Brez njihove podpore ne bi zmogel takšnega ritma, kot ga zahteva trening za Ironman tekmovanje.

Hvala podjetju FAVN iz Grosuplja, ki so mi krili stroške štartnine za Svetovno prvenstvo Ironman Havaji. Njihov TURBO GEL F23 gre z mano povsod!

Velika zahvala tudi podjetjema SOLVERA LYNX d.d. in ISKRA ZAŠČITE d.o.o. za razumevanje in podporo.


En ogromen LIKE mojim opremljevalcem:
- TOPATLET: High5 prehrana
- TC-SPORT: ON superge in SH+ športna oprema
- CHAMPION športna oblačila
- SKINS kompresijska oblačila
- ORBEA servis koles
- KAVITEC kolesarski obroči

Podpirajo me tudi:
- Zavarovalnica Maribor d.d.
- LoRiS d.o.o.
- ZZI d.o.o.


Ni komentarjev:

Objavite komentar