torek, 20. september 2011

Garmin triatlon Bled, 17. september 2011

V soboto, 17.9.2011, sem se udeležil še zadnje triatlonske tekme za slovenski pokal v letu 2011. Tekma je bila na Bledu, razdalja pa je bila olimpijska (1,5km plavanja, 40km kolesa, 10km teka). Tekma na Bledu je posebna zato, ker je kolesarska trasa izjemno razgibana, saj opraviš vse skupaj skoraj 500m višincev. Zaradi tega mi je še posebej všeč, saj imam rad klance in tehnično zahtevne dirke.

Tekme se je udeležilo tudi precej tujcev, ampak je pa manjkalo nekaj dobrih slovenskih triatloncev. Med vsemi udeleženci sem dosegel 9. mesto, v kategoriji člani 1 pa sem bil 3. Bil sem tudi 3. med vsemi Slovenci. Tako sem z velikim veseljem spet stopil na zmagovalne stopničke, kar pred tekmo nisem pričakoval, saj sem vedel, da bo prišlo kar nekaj odličnih tujcev. Tekmo sem končal v času: 2:09:32.


Rezultati absolutno: KLIK

Rezultati člani 1: KLIK

Zdaj, ko se je triatlonska sezona končala, grem pa lahko na dopust. Kaj več o počutju med samo tekmo pa zapišem v naslednjih dneh, tako da spremljajte moj spletni dnevnik ;) Kmalu bo tudi novica o skupni razvrstitvi slovenskega triatlonskega pokala, ki je nadvse zanimiva...

Lep pozdrav,
Janez

Ni komentarjev:

Objavite komentar